Stress! Magkatarr?

De senaste veckorna har jag stressat mej halvt ihjäl. De senaste dagarna har det svidit och stuckit i magsäcken. Frågde min stepplärare om magkatarr, om det kan vara det jag har. Eller dyspepsi är det väl egentligen ...
Stress var det första hon sa. Inte lönt att förneka ...
Undvik stark mat såsom
Kaffe Råkar passande nog ha fått jättesug på kaffe med mjölk på sistone.
Läsk Nästan mitt enda näringsintag när jag inte hunnit få i mej nåt, både vätska och socker.
Citron Jo, jag dricker mitt citronvatten varje morgon, och dessa veckor har inte varit undantag.

Ja, citronen kommer jag inte göra mycket åt, annars kommer jag säkert ligga sjuk med både det ena och andra =P . Men läsken kommer minskas på nu när jag hinner äta igen, kaffet får väl späs med mycket mjölk om suget kommer till en igen. Stressa kommer jag göra mycket mindre from igår iaf.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0