Nyfunnen rolig låt

Härom dan fick jag lust att lyssna på radio. Men istället för att starta lokala Gold FM så återgick jag till det jag lyssnade på under mina månader som göteborgare - Radio 88 Partille. Till skillnad från Gold FM så har de stor variation när de spelar sina guldlåtar, när Gold berättar att det väntas en Belinda Carlisle-låt så blir det alltid Heaven Is A Place On Earth, däremot när Radio 88 berättar det så kommer en låt med henne jag aldrig hört förut. Eller när ABBA spelas i Gold så är det de "gamla vanliga", Radio 88 spelade en gång King Kong Song vilken jag aldrig hört spelas i Gold.

Tummen upp för Radio 88 Partille! Denna presenterade de för mej den dagen jag fick lust att lyssna på radio.


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0