Mindre än ett dygn till avresa

Det vet jag, för jag har fått mobilbiljetten. Göteborg nästa. Jag har redan påbörjat min packning. Det ser ut som att jag är klar, men jag menar trycka ner lite till däri. Det får vi ta imon. Snart ska jag ta mej ner till stan för att innan stepp och nystartad musikalskoleträff hinna inhandla plastfickor, överstrykningspennor i olika kulörter samt nagellack matchande mitt läppstift.
Man kanske skulle ta och klämma den där cheeseburgaren som blev över igår innan man sticker, onödigt att svimma på lektionstid =P .

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gång bla en dagensblogg tävlingen där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag :)så besök gärna min blogg:)

Kram:)

2011-10-02 @ 14:35:35
URL: http://domkallarmighannes.com

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0