Bra grund för trötthet?

Jag är så sjukt sömnig, men vill ändå inte lägga mej och sova av nån underlig anledning. Vad har jag då för anledning att vara trött? Kan det vara att jag varit uppe och vaken sen 0515? Eller att jag jobbat och slitit i nio timmar? Eller att jag cyklat fram och tillbaka från stan dvs strax över en mil? Eller kanske att jag steppat en timme?

Mest är det nog pga den tidiga uppstigningen, men annars är det nog en kombination av allt sammans som gjort att jag är förtjänt av en långvarig sömn. Jag tänkte även att jag skulle kolla ikapp på några program på playkanalerna, men det nya modemet är så stört mycket långsammare att alla program och klipp ska lagga och buffra var trettionde sekund -.- .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0