Vad göra nu?

Har lagat mat.
Har ätit mat.
Har tvättat en maskin tvätt.
Har hängt upp tvätten.
Har frågat pappa om vad han önskar sej i födelsedagspresent.
Har frågat Emma om hon har lediga helger framöver.

Maten bestod i wokgrönsaker och nudlar indränkta i kokosmjölk. Mycket gott om jag får säga det själv.
Jag har nog med tvätt för att köra en mörk och en ljus maskin till, men det finns inte utrymme nog i torkskåpet.
Att börja med marängsvissen känns i det tidigaste laget, är fortfarande ordentligt mätt.
Pappa visade sej önska sej samma som jag, en ficka eller ett fodral till mobilen. Jag sa att jag skulle kolla efter ett med Hello Kitty till honom, han visste inte vad det var.
Emma skulle återkomma.

Vad ska jag göra nu?

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0