Det är advent, var glad, tänd ljus

Vaknade av mej själv, tog en dusch och när håret torkat till lite ger jag mej ut i naturen för att ta hem lite av den till mitt adventspyssel. Jag har redan gort det en gång, men tyvärr var det i drömmarnas version. Synd, för det var mycket bättre väder den gången, till skillnad från nu, regnet öser ner och det blåser.
En annan sak jag drömde var att Gudrun Schyman spillde ner mina nybäddade lakan med rödvin. Hon skulle sova i min säng i lite Berg Flyttar In-manér, fast hon sov hos mej.

Nu ska jag först lyssna igenom min egen jullista på bloggen, sen startar jag SR Klassisk Jul. Trevlig första advent!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0