Dagen som inte blev som man trodde

Först hade jag bara jazzlektion 1710-1840 på schemat. Sen fick jag förfrågan om ett snabbt jobbinhopp på tre timmar 9-12. Efteråt frågade chefen om jag ville hjälpa till och inventera efter dansen 20-22. Jazzen var inte som vanligt utan innehöll ett djävulskt styrkepass.
Men mellan jobb och dans hann jag pausa hemma lite, fick lite tvätt struket och inlagt i garderoben, fick fars dagspresenterna inslagna och uppfann en kort koreografi till lördagens ledarutbildningslektion.

Det var kort om dagen, väntar mej sjuk träningsvärk i främst mage och armar imon. Jag som redan led av det i vader och baklår efter baletten i tisdags.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0