Radio

Vad hände där liksom? Först får jag ett sms på tidigar morgonen om förfrågan att hoppa in och jobba några timmar. Det tackade jag ja till, jag hade ju redan varit vaken sen tjugo i sex. Efter avslutad arbetsdag tog jag mej vidare till bolaget. Inga konstigheter så långt, men när jag betalat klart och jag kämpar med att få i alla öl i påsar flyger det upp en rosa microfon i mitt ansikte.
- Hej, Sveriges Radio P3 [nåt programnamn jag inte hann uppfatta], får jag fråga hur gammal du är?
- Eh, 23 ...
- Jag såg att du fick visa leg här, men det brukar du kanske få göra?
- Jo, det brukar jag, så jag är van.
- Det sägs att den här säsongen är det hårdare kontroller på leg, men det har inte du märkt av då?
- Näej.
- De säger att det har med att folk är ute i solen mer (
va?), men du har inte tänkt på det?
- Jasså? Nej, det har jag inte.
- Hehe, okej, tack.
- Tack.

Vad var det =O ? Vad ville de få ut av den intervjun? Haha, jag fattar ingenting. Trevlig var han dock, han sa tom hej då till mej när jag tillslut packat klart och lämnade bygget.

Nu, om det menar hålla uppe, ska jag ta mej en runda hemåt och packa om, för att senare ikväll återvända hit till vännen.
Mors!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0