Att komma på bättre tankar

Igår insåg jag att jag behövde min väns åsikter angående ansökningsbilderna, jag kunde inte riktigt komma överens med mej själv. Det skulle innebära att jag behövde vara hos honom innan han åkte till jobbet, vilket är klockan 7. Det skulle i sin tur innebära att jag skulle behöva cykla hemifrån ~6 så han skulle få betänketid om han behövde. Och det i sin tur igen skulle innebära att jag behöver stiga upp ~0530-0504.
Här är jag nu. Har jag börjat komma iväg? Nej. Något som min lilla hjärna inte ville koppla igår kväll var att min vän också är en modern människa. Han har också mail, precis som jag!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0