Trött

Vaknade för en halvtimme sen av ett sms som informerade om att jazzen är inställd ikväll, så det blir en balettorsdag.

Hur gör man för att vara pigg när man vaknar? Jag har tappat den förmågan.
Jag kan sova 7-8 timmar - vaknar trött, sova 3-4 timmar - vaknar trött, sova upp till 12 timmar - vaknar trött.
Om jag vaknar tidigt på morgonen är jag trött, lika så om jag vaknar sent på eftermiddan.
Om jag så vaknar av alarm, sms, ringsignal, kommunarbetare utomhus, nån annans levande i lägenheten eller helt av mej själv så vaknar jag trött.
Om jag sover oroligt eller om jag sover gott en hel natt så vaknar jag trött.

Trött, trött, trött ... Jag vill vara pigg! Utvilad! Snälla ..!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0