Den som söker han finner ... Nåt annat

Det är helt otroligt att två nycklar, separerade från varann, kan försvinna spårlöst. Jag har redan ägnat nån halvtimme tidigare denna månad åt att finna dessa två, som båda låser upp min cykel. Den gången gick jag lottlös ur mitt letande.

Idag gav jag mej fan på att hitta åtminstone en av dem. Till en början såg det hopplöst ut, allt jag kunde hitta i alla väskor och vantar var busskvitton, affärskvitton, totalt kanske tjugo tamponger, tre olika sorters halstabletter, en tia och en almanacka från 03/04.
Sen började skattjakten komma igång, jag hittade en tröja som jag trott var för evigt förlorad, efter det fann jag ett par örhängen jag saknat i ett halvår som jag visste fanns nånstans, bara inte var =)) .

Och sen. Faktiskt. Jag hittade en av nycklarna i sidofacket på en väska, under en hög av gamla kvitton och inköpslistor. Ena mysteriet löst, frågan är när man ska ta tag i det andra. Men det kanske löser sej självt när man är i sökningstagen efter ett helt annat objekt =) .

Kommentarer
Postat av: z

dagens blogg på bloggen :)

kommentera " jag är med "

så väljer jag ut en vinnare ikväll :)

2011-03-28 @ 16:59:04
URL: http://zaradenunderbara.blogg.se/
Postat av: Emmelie

fin blogg :)

2011-03-29 @ 11:13:28
URL: http://emmelieeee.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0