Ont i örat

Vaknade och hade rejält ont i örat. Tack och lov inte på det sjuka sättet - inne i örat, i huvudet. Nej, snarare att jag legat för länge på samma sida, så det gjorde ont i brosket. Men det har gått över nu.
"Vaknade" förresten, låter som att jag bara vaknat en gång sen jag gick och la mej, det är en osanning! För det första så tog det sin lilla tid att somna över huvud taget, sen vaknade jag upp och kollade klockan med ganska jämna mellanrum. Fattar inte vad jag hade att vara stressad över inatt! Idag ska jag ju bara åka tåg.

Hoppas jag kan somna en stund på tåget bara, jag är skittrött -.- .

Kommentarer
Postat av: mysan

kolla gärna in mina köp från ullared där jag va i helgen! :)

allt bra med dej annars?

kram

2011-06-13 @ 17:42:13
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0