Tråkig helg med små ljusglimtar

I fredags var det tidig läggning då det bara var att kliva upp 0440 för att kunna komma i lagom tid till jobbet på lördan. Det började rätt bra, men så började hantverkarna komma igång med nån såg- eller borrmaskin av storlek större och det gick varken höra vad kunderna eller jag själv sa. Ett oavbrutet oljud som varade i flera minuter. Vilket resulterade i extrem huvudvärk. Jag var tvungen att be om avlösning i kassan och sen gick jag och la mej på personalrumsgolvet. Huvudet bultade och jag ansträngde mej för att inte kräkas där jag låg.
Efter ett tag kändes det lite bättre, men värken släppte inte helt förrän senare på kvällen.

Hade skrivit i min kalender att jag skulle försöka träffa min vän in några timmar, längre än så tror jag inte hade gått då han har svikit mej så otroligt, mitt i den misär jag redan hamnat i. Men så blev det så att han tolkat mina smsnoveller jag skickat i hopp om att få svar som att jag inte alls ville ses, så han var ute på andra ärenden. Dumpad alltså ...
Och med de flesta vänner utspridda överallt i landet och alla de i min närhet samtidigt befann sej på annan ort var jag helt ensam på lördagkvällen.
Men så fick jag kontakt med SundsvallEmma via sms och msn =)) . Då blev kvällen, och natten, betydligt ljusare!

Idag bjöd mamma på grillat. Och så kollade vi på tennisfinalen i Wimbledon. Nu gör jag ingenting, utom att kanske ladda för ett tiotimmarspass med jobb imon.

Living la dolce vita - my ass!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0