Med Emma på thairestaurang

Som tidigare nämnt tog jag mej ner till stan för att möta upp Emma för en middagsdejt. Vi har ätit på Koh Thai förr, och varför ändra på ett vinnande koncept =) ? Efter maten tog vi oss en efterrätt i form av glass. Men kiosken med den billiga kulglassen var spårlöst borta! Inte ens på väg till restaurangen märkte jag att den inte stod kvar. Den hade istället flyttats tio meter och var inbyggd mellan två andra hus - och med höjt glasspris. 25 spänn istället för 20 för tre kulor går väl an, men lite surt var det ...

Glassen åts upp, Emmas buss gick och jag cyklade hem. Sen dess har jag varit vågrät. Inte ens orkat tända några lampor, nu är det beckskumt i rummet, förutom dataskärmen som lyser upp en halvmeter ifrån mej. Jag är deppig =( ...

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh thaimat som är så sjukt gott! Jag ska till turkiet i en vecka nu så ingen thaimat för min del. Du får åka och äta en gång till, åt mig ;) haha



Kika gärna in och ställ en fråga eller två i min frågestund! Kram

2011-07-13 @ 00:25:37
URL: http://idasvfoto.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Intresserad av att få ett helt inlägg som handlar om dig?

Kika in i min blogg då!

2011-07-13 @ 12:36:03
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: the girl with no name

Härligt :D

2011-07-13 @ 15:41:34
URL: http://www.sockervaddspuss.blogspot.com/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0