Ingen semester här inte

Imorgon kommer jobbtimmarna igång ordentligt. Jobbar fyra dagar nästa vecka, fått förfrågan om att hoppa in lördag också, men jag har långhelg då och tänkte faktiskt passa på att hälsa på hemma hos faren.
Ingen idé att uppdatera helgen idag, för det har inte hänt ett förjordat sket. Idag har jag duschat, hur låter det? Har varit ett skabb med flåttigt hår i helgen, har ju ändå inte träffat nån, så varför anstränga sej? Imon på jobbet kan det väl vara läge igen att se lite vårdad ut.

Men nu har jag inget mer. Återgår väl till det jag gjorde nyss - kolla på Rederiet på youtube och allmänt tycka synd om mej själv =/ .

Kommentarer
Postat av: caroline

Va fin blogg du har, titta gärna in på min och släng in en kommentar!

kram.

2011-07-17 @ 23:48:45
URL: http://carrofredrikssons.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0