Det som inte dödar härdar

Vilken horribel morgon att behöva vakna upp till och tvingas möta. Inte nog med att den började kvart över fem, det spöregnar dessutom. Men billösa al får allt vackert sätta sej på cykelsadeln iaf.
Konstigt nog känner jag mej rätt pigg. Ja, klart, jag flög ju knappast ur sängen när klockan ringde, men nu så. Tyvärr såg jag inte liga pigg ut upptäckte jag när jag satt på mej linserna, men med lite mejk på det ser det nog lite bättre ut iaf.

Nähepp, dags att ta tag i't!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jätte fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera så kommenterar jag tillbaka:) Plus få chansen att bli veckans blogg Väljer ut 4-5 st varje vecka :)



Ha en underbar dag

2011-07-20 @ 22:53:59
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0