Undrar vad som händer denna veckan

Det vet jag inte. Det enda jag vet är att jag kommer gå på en Beatlescoverkonsert på onsdag, dansa i flera timmar på torsdag och troligtvis jobba lite grann. Ingen har hört av sej om veckans jobbschema, så jag vet inte när jag menar hoppa in.

Helgen då? Pizzabak, pizzabak, kakbak och stepp. Det var planerat att vi skulle baka pizza i fredags, men det blev så mycket ingredienser över så det räckte till en pizza på lördan också =) . Samtidigt som lördagspizzan bakades det en ny laddning med macarons, fast med chokladsmak denna gången. Och det var så mycket godare och inte alls lika sockersliskigt som de med hallonsmak. Dessutom var det godare med hasselnötter istället för mandlar.
Fast en positiv sak med hallonmacaronsen är att de blev godare efter att ha fått vila i kylen ett tag.

Igår var det söndag, och då var det starten för denna dansterminen - i form av stepp. Det kommer nog bli en jobbig stepptermin också. En medsteppare har inte riktigt alla hästar i kanoten, om man säger så ... Sen så har vi samma lärare som förra terminen. Visst, hon är trevlig och glad på alla sätt och vis, men det är just det som inte gör henne till en särskillt bra lärare =/ .

Veckans mantra: Det är kul att steppa, det är kul att steppa, det är kul att steppa ...

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Jo önskar också att jag var bra på något sådant där coolt, men jag får allt nöja mig med att kolla på det pojken gör (:



Skönt att det aldrig blev något av förkylningen.



Gott med hemmagjord pizza och nice att det räckte i två dagar. Hoppas de ringer så du få hoppa in och jobba en del :D

2011-01-31 @ 13:37:38
URL: http://annakatana.devote.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0