Signat och klart

Idag har jag tur och returåkt buss i 2x30 minuter. Det är så lång tid det tar att åka 20 hållplatser med samma busslinje i den här stan. Det är även så lång tid det tar att ta bussen till min nya arbetsplats. Jag var där idag och skrev på kontrakt. Nu kommer jag bli lite sysselsatt igen.
Och eftersom jag och denna nya arbetsplats bor på typ varsin kant av stan slog jag även på stort och skaffade mej ett rabattkort. Visst, det kommer kosta 16:- istället för 20, men fyra kronor lite då och då blir väl en hög tillslut =) .
Imon ska jag ringa (huva ...) bort till butiken och höra hur det kommer bli härnäst.

På en annan front än jobbfronten står jag nu på en ostadigare fot =( .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0