Ny början

Andra dagen på året. Vad har jag gjort? Ingenting ... Suttit framför tvn, druckit lite öl, ätit lite mat, sovit lite. 2011 har börjat ytterst neutralt, men det har 363 dagar på sej att ändra sej - till nåt bra, hoppas jag!


Jag gjorde klart pappas julklapp genom att fästa ändarna och sen fick jag inte ha dem på mina egna fötter längre. Jag hade velat ha raggsockar på mej nu, det är lite väl svalt i sovrummet. Jag får nöja mej med en Varma koppen. Inte så dumt det heller.

Satt även och kollade in änglarna i Victoria's Secret Fashion Show och åter igen tänker jag att " fast ska jag bli i hullet så jag också kan strutta omkring i såna söta småbyxor!", men det har ju inte uppfyllts de senaste 4-5 åren, så varför skulle det bli så iår? Hoppas kan man ju alltid =P . Det är det fysiska som är jobbigt att ta tag i ...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, neutralt kan det ju inte hålla sig i så många dagar till ;P



:D Ja, ibland kan de vara bra söta mormor och morfar <3

2011-01-03 @ 02:40:08
URL: http://cassler.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0