Ont i baktassarna

Sitter och masserar mina fötter, de gör ont, speciellt på utsidan av stortårna. Tror inte att det varken är jazzen eller någon av balettlektionerna som ligger till grund för det, jag skyller nog hellre på promenaden hem efteråt. Nu sitter jag på sängen både nyduschad och mätt så livet kunde knappt vara bättre. Är lite törstig, men det är ju lätt att råda bot på.

Imorgon vankas det arbete, en gosig halvdag på fyra timmar ska väl gå som en hoppdans, om nu inte chefen tittar in i personalrummet medans jag är i hemgångtagen och vill att jag jobbar över igen. Vad morgondagen annars bjuder på låter jag vara osagt, för jag har inga mer planer.

Senare!

Kommentarer
Postat av: Lina

snygg design

2011-02-18 @ 12:04:31
URL: http://startalloveragen.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0