Bockar av vuxengrej

Idag har jag fått stryka ytterligare en vuxengrej jag aldrig gjort förut, nämligen handla med kundvagn. Jag har ju givetvis använt det förut, men aldrig när jag handlat ensam. Tog promenad till sången idag och eftersom teatern var framskjuten så gick jag vägen till Netto och kundvagnen. Tre kassar gick det till, tunga som as, fick stanna och pusta flera gånger på vägen till bussen som skulle ta mej hem.

Nu har jag precis lagt varorna på sin respektive plats och så funderar jag på om jag ska sätta igång med lussekatt- och snöbollsbak med detsamma eller om jag ska ta och sno ihop lite mat innan. Svårt ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0