3e advent 2011

Är hemma efter ett dygn i Göteborg med jobbet som innehöll julbord på en båt, utgång och övernattning på vandrarhem.



På plats i en av de två bilarna mot Göteborg!









Ombord på MS Trubaduren bjöds det (mot betalning) på jubord och ...







... artistunderhållning.





Glada miner från kollegorna!

Bilden är tagen i källaren på Excet, efter att vi blivit nekade inträde på Park Lane pga för hög åldersgräns och innan vi gick till Trädgår'n för att ett par kollegor blivit nekade inträde pga försök till plankning.
Hade jag fått stanna på Excet hade nog min kväll slutat helt underbart, men musiken var kass på Trädgår'n. Och så sjukt ont i fötterna jag hade!



Ikväll tänkte jag kolla på Slaget Om Sverige, men min tv visar detta på samtliga kanaler och ska, enligt Comhems hemsida, göra det till 22 =( .
Så jag tänder mina ljus i denna adventssöndag och lyssnar på lite klassisk julmusik.


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0