Pyssel- och städdag

Idag när jag slog upp ögonen hade jag Ten O'clock Postman spelandes i hjärnan. Jag vänder mej mot mobilen på nattduksbordet och kollar klockan. 1000, piip. Det första jag gör när jag klivit upp är att plocka undan lite grejer. Sen hämtar jag mitt citronvatten, och innan jag ens hunnit dricka upp det har jag förflyttat kvarstoden av mina snusklubbor till ett finare och mer dekorativt ställe. Nu ska jag nog försöka få i mej lite frukost innan iordningplockandet fortsätter.

Sen får vädret bestämma hur intesivt jag fortsätter - är det vackert väder släpper jag allt och lägger mej på en filt i gräset, kommer det in mer moln plockar jag fram strykbrädan =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0