Jobbig gårdag

Igår var det jävligt jobbigt att både vakna och somna. När alarmet ringde på morgonen var det första jag tänkte: "Fan, nu ställde jag klockan fel iaf!" . Men det stämde. Klockan var 0445 och det var mörkt ute ... Fy fan, vad tragiskt, alla redan! När jag var avsminkad och tandborstad och bara skulle kolla klart på filmen igår kväll kommer det en röd-blå-gul zick-zackrand formad som ett L från vänster och närmar sej mitten av mitt synfält. Fan, en migränattack - fort efter migräntabletterna och hoppas att det inte hinner börja värka i huvudet. En svag smärta hann infinna sej bakom höger öga och bak till bakhuvudet, men så, tjoff, så försvann zick-zacket, jag blev vansinnigt trött och somnade ifrån hela anfallet.

Allt som hände där emellan var toppen! Jobbade morgon och har därför en liten men härlig träningsvärk i ryggen, jag slutade redan klockan ett, åt en massa som mat, ett kilo vindruvor, två Kinder Buenobars och en snusklubba och har börjat på min auditionansökan. Japp, jag planerar utsätta mej för det igen, mer om det vid senare tillfälle.

Nu ska jag till att äta frukost. Det kommer bli värdelöst att cykla till jobbet idag, för det ska regna hela dan, och det har redan börjat.

Kommentarer
Postat av: erika

följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-19 @ 15:19:13
URL: http://lifeabouterikaa.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0