Göra si eller så?

Så var den åttadagslånga arbetssviten slut. Jag är inte helt nöjd med den, har gjort bletydligt bättre ifrån mej förr, men nu är allt över, kan inte ändra på det nu. Ledig till tisdag är jag, och trots att jag nu är sömnig ville kroppen att jag skulle tömma blåsan och inte kunna somna om sen. Kanske lika bra, då slipper jag kanske stressa.

Iväg mot Emmaboda bär det idag. Jag behöver alkohol, jag hade missbedömt mängden av den varan hemma. Men då är frågan, ska man göra sej iordning lite snabbt och cykla ner lagom till de öppnar klockan tio, eller ska man ta bussen ner lite innan de stänger och efteråt gå och skrota en timme på stan innan tåget går? Jävligt svårt att bestämma sej och tyvärr har jag inte så mycket tid på mej.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej! Allt bra med dig? Jättefin blogg! :) kram

2011-08-20 @ 21:30:19
URL: http://summerkiss.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0