Fika i Linnéparken

Ligger i sängen, ska bara skriva detta och sen packar jag ihop för idag. Upp och jobba heldag imon. Hur ska man orka?
Dagen började med solning iaf. När det blev eftermiddag tog jag mej faktiskt till tandläkaren och bokade en tid. Men eftersom jag inte är som jag ska nu för tiden så finns det risk för en dubbelbokning med jobbet - en jobbtid som jag precis nyss bytt till mej, därför stod den inte med i kalendern. Så jag hoppas, ber och håller tummarna för att jobbtiden är en kvällstid så jag slipper krabba med att boka om tandläkartiden.

Därefter var jag en timme tidig tills jag skulle träffa Therése i stan så jag hoppade av cykeln och promenerade en omväg ner till centrum, runt universitetsområdet istället förrunt sjön. Vi köpte med oss fika från Skåres och satte oss i solen i Linnéparken och snackade lite allmän skit, kom knappast fram till botemedel för cancer =P .
Efteråt unnade jag mej en omväg hem, kvällssolen värmde fortfarande och det var skönt att få se nåt annat på färden för en gångs skull. Jag chansade även på att få se nåt bekant, men den chansningen gick inte hem idag.

Nu, god natt!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0