Efter kräftskiva kommer slöhet

Jag hade en toppenlördag, massor av god mat och dryck och trevligt sällskap. Jag åt, drack, sjöng och dansade så det stod härliga till tills det blev platt fall på en luftmadrass.
Dagen efter var väl lite ... sörjigare. Bakfyllekräk och skallvärk så som det lätt kan bli, inte förrän sent på eftermiddagen kunde jag inta lodrätt läge och faktiskt även lite föda. Själva sjukligheten blev jag av med, men inte tröttheten, jag ville slå igen ögonen vart jag än satte mej, känner lite av det idag också.

Tyvärr fick jag inte så lång sovmorgon jag behövde, ett privat nummer som troligtvis var från jobbet störde den. Men jag svarade inte, jag vill inte hoppa in och jobba idag. Idag behöver jag vara osminkad, flottig i håret och allmänt risig, inte träffa en levandes person.
Grunnar på om man skulle bunkra upp för en filmdag, speciellt eftersom regnet förhöjer filmlusten genom att falla. Man skulle bara ha nån lika sleten att mysa och svulla med.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej hallå! :) Vill du vara med och tävla om nya macbook air? Klicka då in dig här: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=4hri42q5nnk

2011-08-29 @ 13:51:41
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0