In med det nya, ut med det gamla

Tycks få lite gjort idag också, trots att jag inte vaknade så tidigt som jag ville. Just nu kör tvättmaskinen en ljus omgång, jag har fått det uppdiskat (sånär som på en tallrik som jag käkade precis) , och jag har plockat undan lite skit. Det ligger dock en hel del kvar, men jag har fatiskt ingen aning om var jag ska göra av det =/ .

Har varit fejksömmerska, eftersom jag inte är så skillad på symaskiner. Här ska "sys" ! Nån jävel pajade min kjol på festen i helgen (kan ha varit jag själv <) ) och den är för fin för att inte lägga energi på.
Ja, textillim var ett investeringsobjekt igår. Tittade även ner till H&M och fyndade i lite underkläder. Snygga som attan och till ett ostörande pris =) . Nu får de en plats i min garderob samtidigt som några andra, sunkiga, för små, trasiga bhar som man inte ens vill dansa i åker ner i soptunnan! Skönt.
Förresten, när och hur gick det till när jag fick 75C i bhstorlek =O !? Jag, med mina 12åringstuttar, som dessutom krymper ju mer jag dansar -.- ...

Konstigt det där. Jag har haft en låt på hjärnan hela dagen också, som jag nynnat på medan jag donat med allt. Hon Har Blommor I Sitt Hår med Anders Glennmark.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack :)

2010-09-29 @ 14:19:27
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: amelia

fin blogg, kolla gärna in min! :)

2010-10-03 @ 22:24:37
URL: http://amelialemstrom.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0