Vågar inte vara hemma

Jaha, så blev det då oktober, igen. Det är förjävligt, längtar jättemycket till våren, för det innebär att det snart är sommar =) ! Och varje gång det blir oktober betyder det att jag blivit ett år äldre, that sucks ... Avskyr att fylla år. Det är rätt najs att få paket, men själva ståhejet runt det såsom sitta ner och lyssna på stående mänskors framförande av Ja Må Hon Leva, blåsa ut ljus, hamna i tidningen och få frukost på sängen - helt värdelöst.
I två år har jag fått vakna upp en födelsedag utan några människor i närheten, iår blir det tyvärr inte så. Jag vågar inte riskera att sova hemma hos min mamma, det finns risk att hon, trots löften om att låta bli, sparkar upp dörren och brister ut i sång med frukostbrickan i högsta hugg. Jag får låna hus hos en kompis inatt, tack och lov.

Posten bringade en trevlig sak till mej idag, om de tänkte på att jag snart har födelsedag tror jag föga, men glad blev jag =) . Äntligen kom Nowhere Boy! Den ska vi spana in inom en snar framtid.

Nähe, om man skulle kolla när min käre vän kommer hem från arbetet så han kan gömma undan ett flyende blivande födelsedagsbarn =) .

Kommentarer
Postat av: Daisy

snygg blogg du har!

åh, jag vill också se Nowhere Boy!

2010-10-04 @ 17:36:57
URL: http://whitechest.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Skönt att höra tjejen! =)



Göteborg är kärlek på hög nivå<3 dock är jag inte där så ofta, men ändå. Jag köpte två band t-shirts, ett par byxor & ett par klackskor =).



Allt bra idag? Puss<3

2010-10-04 @ 19:38:42
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0