Thank God it's friday

  • Vakna tidigt
  • Gå en långpromenad
  • Tvätta och stryka kläder
  • Ta ett bad
  • Ta en eftermiddagslur
  • Förstöra hela träningen genom ett riktigt fylleslag
Ja, som vi alla kan se har jag inte mycket kvar att göra. Styrketräningen blev deletad, jag blev alldeles för svag efter promenaden. Ska se till att få tvätten upphängd, sen blir det baske mej nån timmes lur, känner mej förstörd, om än fräsch =) .

Om nån inte skulle ha nåt annat för sej och har vägarna förbi får den gärna komma hit med en smörja till mina stackars torra, nariga fossingar =( .

Nu fick jag precis ett sms, min första reaktion var "-Ja, hurra, nu är det nån som undrar om jag vill hänga med på fest!", men så bra var det inte. Dåliga nyheter, min kollega som jag behöver byta arbetstid med kunde inte. Bajs, nu får jag leta vidare.

Kommentarer
Postat av: QN

sv: ska umgås med mina vänner och renovera mitt rum, förhoppningsvist! :)

2010-10-15 @ 17:13:19
URL: http://payback.webblogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0