Fotvård

Nu har jag ett dansuppehåll till söndag och då satte jag mej på badkarskanten och badade fötterna i hett vatten. Avslutade med att massera, fila och tvätta dem, det enda som saknas nu är nån lotion av nåt slag. Ska ändå ner till stan, får väl svänga in på Åhléns eller liknande och införskaffa mej nåt mjukgörande till mina stackars utsatta fossingar.

Nu är Christer I P3 snart slut, då är det dags att ringa till kollegan igen, förhoppningsvis har hon kommit hem. Dessutom måste jag bestämma vad jag ska ha på mej för att täcka benen, om det är mysbyx- eller jeansdag ...

Kommentarer
Postat av: miiah

sv: okej vad mysigt :D Är allt bra? :) kram

2010-10-21 @ 15:59:54
URL: http://miijauh.tk

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0