En helg i karantän

Hela helgen har jag spenderat hos en och samma vän, från i fredags kväll till steppens slut ikväll. Det har varit najs, även om jag blivit en hel del blåmärken rikare =S . Jag fick smaka lite på hallgolvet när jag inte riktigt gjorde som han ville eller när vi tävlade om vem som skulle ha förtur till toaletten =P . (Det är inte så farligt som det låter, men han är man och jag är svag, dessutom får jag blåmärken när det blåser löv på mej!)

På lördagen fick vi dessutom besök, först av en granne som vi småkollade på massor av mystiska filmer med. Dessutom kördes några omgångar av Rock Band, jag var tvungen att vara med och sjunga =P .
När grannen gått hem tog det väl nån timme innan det tokplingade på dörren. En alldeles för drucken ung kvinna hade tursamt lyckats ta sej in i huset och upp till vår gemensamme vän. Jag la mej inte i när han försökte få henne att förstå att hon inte kunde gå hela vägen hem, och efter mycket om, kräks och men fick hennes pojkvän i en taxi med henne.
Uhu, såna rus ska man akta sej för, men det gick bra tillslut.

När jag lämnade byggnaden ser jag hur min stackars cykelkorg blivit misshandlad och tillknycklad =( . Som tur väl var gick det att trycka tillbaka formen på den.

Nu är jag stentrött och sugen på att borsta tänderna. Det kliar i tandköttet ...

Kommentarer
Postat av: onlyerik

hej hur är det?

2010-11-08 @ 02:48:04
URL: http://onlyerik.com
Postat av: Johanna

snygga blåmärken du!



uppsatsen handlar om alternativ och kompletterande kommunikation :)

2010-11-08 @ 11:06:09
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Svar: Ja. klart det måste vara hård konkurrens när det intressserar så många, men lycka till i alla fall! :D



Låter som att du har haft en riktigt bra helg =). Själv tog jag det lugnt i fredags, var på spelning i lördags & igår var jag med några av mina bästa vänner :)<3.



Hoppas du får en riktigt bra dag idag, puss<3

2010-11-08 @ 12:00:05
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0