Följa varann på Bloglovin'?

Flera människor som lämnar kommentarer på min blogg vill att vi ska följa varann via Bloglovin'. Allihopa får detta till svar:
"Tyvärr ingår jag inte såna överenskommelser. Följ gärna min blogg om du finner den intressant eller givande, det är så jag väljer vilka bloggar jag ska prenumerera på =) ."
Det är ingen lögn alls, det är faktiskt helt sant. I nåt enstaka fall har det hänt att jag faktiskt börjat följa en sån blogg, fast ändå givit det svaret och utan att tala om det för bloggaren.

Det finns dock vissa faktorer som gör att jag ratar många bloggar och du ska ha ett fan så intressant innehåll om jag ska ha överseende med dessa faktorer!
  1. Bloggare som inte kan skilja på "enda" och "ända".
  2. Bloggare som inte kan skilja på "verk" och "värk".
  3. Bloggare som inte kan skilja på "de" och "dem".
  4. Bloggare som inte kan skilja på "var" och "vart".
  5. Bloggare som särskriver.
  6. Bloggare som publicerar "Dagens outfit".
Känner du dej träffad och vill att jag följer dej via Bloglovin'? Glöm det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tråkigt med såna kommentarer :(



trevligt och hitta hit igen!

2010-11-04 @ 18:17:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maskrosmor

Bra skrivet!



Håller verkligen med dig. Jag är inte perfekt, det händer att jag stavar fel eller särskriver ibland... tyvärr... Men i stort stör jag mig också på de som konsekvent särskriver och jämt skriver dem i stället för tex de eller dom.



Sen vad gäller att följa andras bloggar, i min blogg har jag länk så folk kan prenumerera lättare. Men jag vill för den skull inte att folk skall prenumera för att jag ber dem utan för att de gillar vad jag skriver såklart. Då har jag ju själv större chans att få ut något av att de prenumererar, tex kommentarer man kan spinna vidare på, som öppnar upp för en diskution.



Får jag låna delar av din text till ett eget blogginlägg? Du uttryckte min egen känsla så mycket bättre än jag lyckats med själv.



Om detta är ok så skicka ett svar i min blogg och snälla, bifoga då direktlänk till detta inlägg.



Tack på förhand och ha en underbar dag.

2010-11-05 @ 15:30:21
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Sv - Tack! Nu gjorde du mig riktigt glad =) Har gjort inlägget jag tänkte nu så du kan kika om du känner för det. Du kommer då att se att jag inte har en rå kopia av ditt, men att jag använt din text som underlag och sedan anpassat inlägget för mig =)

2010-11-05 @ 17:25:08
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: nadia

Att du tar dig tiden att klicka dig in på de här personernas blogg och lämna ett svar, är för mig väldigt konstigt. Då "vinner" ju dom. Jag skulle aldrig få för mig att klicka mig en in en personsblogg som fan inte ens orkar ta sig tid till att läsa ett enda av mina inlägg, så dom har någonting vettigt att kommentera.



Vad det gäller att din syster tar dina grejer.. Du är 23 år om jag fattat rätt!? Du får väl se till att skaffa dig ett jobb och flytta hemifrån. Allt går om man bara har tillräckligt mycket vilja.



Och du, jag skriver "dom" istället för de eller dem när jag bloggar. Då har jag VG i svenska, och har en ganska välbesökt blogg.

2010-11-05 @ 19:45:56
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Luu

Haha, så jävla skön. Död åt särskrivning!

2011-01-11 @ 00:18:41
URL: http://chanialuu.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0