Akutbesök

Alkohol kan få personer att misstolka, missförstå och säga saker man inte menar. Sms kan få personer att misstolka, missförstå och dela ut andemeningar som inte sändaren menat.

Därför kan det vara bäst att, även om klockan är ett på natten, cykla de sex kilometer som skiljer, bara för att reda ut misstolkningarna och missförstånden. Kanske passa på att få lite rätsida på den nuvarande relationen också.

Jag kom dit med magont, ångest och tåriga ögon i tron om att personen i fråga var arg och förbittrad på mej, men jag kom hem med vetskapen om att vi nu fortsätter där vi tidigare slutade, utan att varken gå framåt eller bakåt i vänskapen =) .

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-11-16 @ 07:53:08
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Låter trevligt :) jadu, blir väl mest plugg för min del antagligen & så ska jag försöka träffa några kompisar med.



Puss<3

2010-11-16 @ 14:36:47
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0