Det är över

Nu är jag trött som fan, ligger och väntar på att somna. Dumt att göra det tillsammans med datorn kanske =/ .
Lite update:
Jag luktar som två skithögar bredvid en tredje! Jag valde bort den ack så nödvändiga duschen och ställde mej vid spisen istället. Den bjöd på koktstekt potatis (dvs inte råstekt) och sen kröp jag till kojs.

Jag tillhör inte längre en skolklass. Två föreställningar och massa rep och förberedelser sen 0900 har det varit idag. Nu tog det slut. Allt är upplöst. Skåpet är tömt och innehållet ligger i mina ouppackade påsar och väskor. Jag har sommarlov! Sen återstår det ju att se hur länge det varar, förhoppningsvis inte längre än till augusti.

Nä, imon ska förbisarna mötas upp för sista gången för en lunch (som jag inte har råd med =( ... ) så det ska nog stängas av nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej!



har du lust att öka din statistik otroligt mycket genom bara några klick



Registrera dig på:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=annyb



Du får 100 garanterade besökare och det är ju alltid kul att få lite extra kommentarer!

Have fun XOXO! <3

2010-05-07 @ 17:24:37
URL: http://annyb.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0