Möt våren med ett wienerbröd

Pappa ringer.
"- Hej al, vad gör du?"
"- Jag ligger på sängen och kollar på när min blomma växer."

Det är det jag gör, jag har inte mycket bättre för mej. Just nu vill jag inte göra nåt annat. Jag vill befinna mej i ett vakuum utan ljud och ljus, dock går inte det, är inte ensam i lägenheten längre.
Jag mådde mycket bättre innan idag.

Det är på riktigt vår i Göteborg, lycka till 100%, teatern i skolan var fantastiskt rolig, kanske inte helt lyckad, men det går inte ha tråkigt och känna misslyckande på Fredriks lektioner. Sen kom ju Frida och hälsade på sista timmen =)) ! Hon ringde redan igår och ville träffas, men typiskt nog hade jag ju bokat in BAs dansgenrep, så det fick bli idag istället.
Vi tog en fika ihop som vanligt, gott men svindyrt! Framför allt trevligt och roligt. Man får skratta jättemycket tillsammans med henne!
Skulle ta en bild på henne mitt emot mej, men jag tyckte allt att jag kände igen den bilden, lite deja vùkänsla. Visst hade jag rätt?

Så jag tog en ny, unik fikabild på henne =) .


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0