Råtta i röret

Jag har äntligen kommit igång med dammsugningen, men det var ovanligt kämpigt att endast ta sej igenom badrummet. När det var dags att ta sej an småstenen vid skohyllan i hallen blev det kämpigare. De åkte in, men så fort jag stängde av dammsugaren rann de ut igen.
- Vad fan?
Jag plockade ut påsen för att kolla om den var full, men den var väl halvfylld, så inget fel på den alltså. Jag plockade loss och petade i munstycket, men det verkade också okej. Dän med slangen, men där verkade det inte heller vara några problem, motorn gick som vanligt. Då särade jag på slang och rör. Hoppsan, vad tittade fram i öppningen då? Jo, lite kvitton, godispapper och världes största hår- och dammråtta =/ . Nasty.

Men nu är det tömt, dags att ta sej an köket och mitt rum. Jobbigt, jag har inte ens ätit frukost än!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åhnej, jag trodde det var en RIKTIG råtta i röret :o

2010-03-08 @ 16:35:24
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0