Jag går på vilja

I morse när det var meningen att jag skulle vakna och vara pigg var jag istället dyngtrött! Så där så det inte går att öppna ögonen för att ögonlocken är så svulla både ovanför och under ögonen. Nja, så kändes det iaf. Något motsägande var att jag trots det inte kände att jag ville ligga kvar i sängen, jag ville verkligen vara pigg och ta mej till skolan!
Det gjorde jag också och skoldagen passerade ganska fint, inga större missöden =) . Men tröttheten höll i sej och jag hade bokat tvättid just idag, något jag var lite tvungen att ta itu med. När jag inte satt nere i tvättstugan och väntade på att maskinerna skulle bli klara, var jag uppe och drack kaffe, åt pasta med fetaost, drack kaffe och drack kaffe.
Dock verkar inte kaffet hjälpa för annat än att skynda på de kasserade kroppsvätskorna =/ .

Anledningen till att jag över huvudtaget kan röra på mej måste vara min starka självdisiplin.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0