Ingen sovmorgon här, inte

Igår var jag så satans trött. Jag försökte läsa lite, men det blev bara ett kapittel som jag inte tog in så mycket av för att jag halvlåg och nickade hela tiden. Tio i tolv tackade jag för mej och tänkte på hur skönt det skulle bli med lång sovmorgon idag, nu när Marsha inte skulle vara hemma och väcka mej med sitt levande innan hon ska till skolan. Men tji fick jag.
Jag har drömt så konstigt hela natten och vaknat ur min sömn flera gånger. Jag måste vara stressad över mina sökningar, men kunde jag inte varit det en annan gång?

Nu ska jag iaf gå och koka mej mannagrynsgröt och lyssna på nästa B i ABBAprogrammen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0