Ikväll blir det paj

Jag inspirerades av en klasskompis fryspaj igår och bestämde mej för att jag skulle göra egen idag. Förmodligen broccoli och nåt i fyllningen. Medan jag äter min havregrynsgröt ska jag googla fram några pajrecept och se vilken som lämpar sej bäst för min smak =) .

Vad som händer idag i övrigt är väl inte mycket att tala om. Jag sov sjukt dåligt och drömde massa konstigt inatt, igen, så istället för att gå på redovisningar som ställde in jazzen åker jag nog hem och sover. Tar ett bad senare på eftermiddan kanske. Ägnar kvällen vid tvn ... Lite sånt.

Kommentarer
Postat av: frida

ska vi följa varandra via bloglovin*? :

2010-03-19 @ 07:41:09
URL: http://fridaerikaalice.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0