Я живу в России

Jag tror inte jag befinner mej i Göteborg. Inte i det svenska Göteborg som ger mej hemska solbrännor varje gång jag besökt staden. Nej, nån gång har jag ovetandes förflyttats till ett ryskt Göteborg. Jag möter folk med stora pälsmössor och sjalar runt huvudena med läskiga sjuttiotalsmönster och -färger. Och se bara på min utsikt!

Detta är exakt den bilden jag har av Ryssland! Disigt, lite moddig snö som ligger här och var, kala träd, gråa höghus som står så gott som vägg i vägg.
Vart tog Sverige med faluröda stugor och lagom varma dagar vägen?

(För den ovane rysktalaren kan jag informera om att det står "Jag bor i Ryssland" i rubriken)

Kommentarer
Postat av: Lollokitty

Japp exakt så! Bor också i underbara GBG, men fan va dimmigt och grått det har vart idag! Us ch

2010-03-18 @ 20:53:42
URL: http://www.metrobloggen.se/lollokitty
Postat av: cattan

Hej!

Fin blogg!

Just nu håller en tävling på i min blogg.

skulle vara kul om du ville vara med..



jag designar egna smycken, och har just nu 2 armband i vårfärger som väntar på att få bli omhändertagna :)



Hoppas det går bra för dig!



cattan

2010-03-18 @ 23:38:00
URL: http://cattans.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0