Crocodile Dundee

När det är Melodifestivalen på ettan vet övriga kanaler att det inte är nån idé att visa "viktiga" program, de flesta kommer inte titta på det ändå. Därför startar deras filmer och progam på den udda tiden 2130. Idag kunde jag dock inte välja vilken av filmerna jag skulle kolla på, så då satte jag på Spindelmannen igen.

Förra veckan däremot. Då visade 4an Crocodile Dundee 2, ettan visades några dagar tidigare. Om de visade 3an så missade jag den totalt, vilket gör mej ledsen. Jag tycker om Crocodile Dundee. Jag vill ha de filmerna till mina, det inser jag nu.

Nej, nu ägnar jag för lite tid åt Peter Parker!

Kommentarer
Postat av: Frida Petrine

Jaa, crocodile dundee ruules Haha husker da jeg var yngre elsket jeg å se de filmene!

2010-03-07 @ 00:17:59
URL: http://smishy.blogg.no

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0