Vart försvann veckan?

Att det redan är fredag är inte klokt nånstans. Det kunde lika gärna varit tisdag! Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem från Stockholm. Kollat på tv och film, övat på auditionlåtar (ja, Balettakademien återstår), varit hos optikern igen, suttit vid sjön och druckit öl och såklart bränt sönder min stackars bleka hud.

Nu sitter jag helt ensam, min far var visst bjuden på grillfest med jobbet, det finns inget godis, inga chips, ingen popcorn, ingenting =,( ! Jag sitter som ett slet och orkar inte göra mej iordning för att gå och handla. Det får bli en ölkväll, eller så får jag baka nåt.

Heja Robin Söderling som är i final i Franska Öppna =)) !

Än så länge ser det ut som att han får möta Rafael Nadal, han leder med 2-0 i set.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0