Mätt i magen

Nu har jag kommit hem från en stammismiddag på stammisstället vid stammisbordet med Therése. Trerätters gör en dundermätt!
Jag tog hojen ner till stan, men upptäckte snart att jag kanske skulle råka illa ut, iaf om man fick tro färgen på molnen =/ . Jag hann ner till stan och in i säkerhet innan regnet föll, peppar peppar. Faktum är att det nog var tur att jag tog cykeln istället för bussen. Det vimlade av studenter i stan och det skulle förmodligen ta evigheter för bussen att ta sej fram mellan alla nercabade bilar och lastbilsflak.

Sen öppnade jag mitt livs första lyckokaka, nåt de börjat med på restaurangen efter att vi var där sist i vintras =) ! Men de smakade inte så gott som jag föreställt mej, bränd, tjock glasstrut ungefär =/ .

Är det svårt att läsa så står det "Your kindness is surely to be repaid".
Ja, det kan man ju verkligen hoppas, så snäll som jag är =) !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, man jobbar mycket barn i behov av särskilt stöd :) och mycket med personalen :) utbildningen är på 5år :)

2010-06-08 @ 21:52:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Ja, tålamod när dte gäller sånt har jag massor av, alltid något :) nej ingen tjänst i sikte, får nog söka nytt jobb gissar jag, men det gör inget, kan vara skönt och inte jobba kvar där man är.



jag hoppas regnet håller sig borta imorgon

2010-06-09 @ 22:55:18
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0