Det kommer bli en lång dag

Eller kanske inte, jag jobbar till två. Fast jag är så sjukt trött idag så det kommer nog kännas som en evighet innan jag får komma hem och sova eftermiddag.
Jag förmådde mej själv att stänga av datorn vid tolv igår, sen låg jag och snurrade i säkert en timme och så vaknade jag klockan fem idag. Fyra timmars sömn blev det nog inatt =( ...

Och så missbedömde jag min snabbhet, har haft en halvtimmes dötid ungefär, behöver inte cykla förrän halv.

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad roligt! Jag kommer skriva i bloggen när det drar igång så glöm inte att kolla in där ;) Ha det bra!

2010-06-10 @ 13:13:07
URL: http://astridlindgrenstjarnor.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0