Dags att ta farväl

Det är nog, tyvärr, på tiden att säga adjö till ett par av mina jeans. De har följt mej länge nu, så länge att jag inte kan minnas när jag köpte dem. Jag skulle säga runt 2003. Då var de hela och hade utmärkt passform, idag flyter det ut lite extra kropp över linningen och så exponerar de mycket mer hud än tidigare.
Dessa till synes perfekt strimlade jeans är inget annat än naturlig nötning. Jag har bara burit byxorna, revorna har uppkommit helt för egen maskin.



En annan sak som länge varit en nagel i ögat är denna lilla röda tyglapp. Oräkeligt antal gånger har denna fastnat i gylfen så det inte gått att ta av sej jeansen. Vilken jubelidiot kom på att det ska sitta en lapp just där? Sen att jag inte klippt bort den beror helt på min egen hjärnkapacitet som uppenbarligen valt att lägga fokus på annat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är synd, det är likadant med liljekonvaljerna :)



tråkigt när det blir så med jeans...speciellt de man använder ofta

2010-06-06 @ 10:38:38
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0