Skulle jag skrika eller kräkas?

Jag kunde inte bestämma mej så det blev inget av det. Men jag ville. Varför? Jo, jag har blivit traumatiserad för livet, jag har upplevt en av det äckligaste händelserna jag varit med om. Ni minns att jag skar min ankel sönder och samman i fredags. Det har slutat blöda och ser nu ut så här.
Imorse (läs: 1330) skuttade jag in i duschen och passade på att göra mej av med den utväxta behåringen under armarna. Samma hyvel som i fredags plockas upp och ... Vad är ..? Brr, skinnslamsan som skalades av på ankeln satt kvar på baksidan av hyveln, det var så jävla äckligt!

Så här ser det ut när man stickat upp ett helt garnnystan. Det är en bit kvar innan man ser att det ska bli en knästrumpa. Vad man dock kan se är att den är alldeles för stor. Därför ser strumpan numer ut så här.

Bara att börja om ... Igen, med storleken mindre.

Hur gick det med mina apor igår då? Tja, jag såg aldrig av dem så jag behövde inte ge dem informationen som stod. De fixade så jag kunde se hela Änglagård på tuben. Det slog mej igår att jag aldrig sett den i sin helhet, men den fanns upplagd där, om än med ganska dåligt ljud. Och vad gör Helena Bergström i den? Jo, hon gråter >)) !

Imon lovade jag att hoppa in på jobb... Det kommer bli sex jobbdar i rad för mej, söndag-fredag och sen söndag-onsdag. Det är mycket arbete just nu, och än så länge tycker jag det bara är roligt, får se hur länge jag orkar med det =P .

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Haha, de skulle va de, men inte riktigt min stil men de vore coolt att vara en sådan nanny :)



Jag blev jättenöjd, ser livligare ut nu. Roligare att läsa då.



Änglagård är bra, ska komma en en trejde änglagård film nu i år. Helena gråter i stort sett i alla filmer hon medverkat i, fast hon är en bra skådesåelerska.



Ha de fint



Ann-Sofie

2010-07-27 @ 23:49:56
URL: http://johanssonannsofie.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag räknar ner till min ledighet nu..skall bli så skönt..... :)



örk vad äckligt att dne satt kvar...piii :/

2010-07-28 @ 15:31:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

Kör en omgång med Veckans Blogg!

så anmäl dig gärna , så väljs finalisterna ut redan ikväll! :)

popssR'

direkt länk till tävlingen: http://feliciaaulen.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html

2010-07-28 @ 20:08:51
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Abigail

Hur gör du för att ändra på musen/pilen???

2010-07-29 @ 10:56:20
URL: http://abbyowuzoo.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0