Lite punkter

I mitt huvud i punktform just nu
  • Jag älskar sommaren, dels för att jag får så förhållandevis vacker hy då.
  • Kvällens tips för halvblinda som jag - Leta upp glasögonen innan du tar av dej linserna.
  • Jag har idag sålt mina livs första kådisar, dessutom fick jag vara "expert" och förklara skillnaderna mellan dem =/ .
  • Jag tycker att män ska börja använda hatt på heltid och lyfta på den som hälsnings- och adjögest, precis som förr i tiden!
  • Jag känner för att träna, men det är för djefvulens hett för det.
  • Jag måste ta in tandtråden i mina rutiner igen.
Det var nog allt just nu.

Kommentarer
Postat av: emma

sommaren är bäst

2010-07-05 @ 11:34:06
URL: http://ovanligatjej.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0