Åskan, vart tog du vägen?

Sitter på sängen och stickar lite, klibbig som attan. Duschen är ett måste ikväll! Det skulle verkligen behövas nån timmes rejält åskoväder för att rensa upp i denna fuktiga, syrefattiga luft! Dock har det väntade åskaskuren ha valt en annan bana än över mej. Nu har det visseligen börjat regna och man hör muller på avstånd, men det verkar inte bli mer än så.

Annars idag har jag slagit ihjäl några svettiga timmar på stan med Emma som hade hål mellan sina båda pass på lasarettet. Jag hittade ett par shorts med detsamma, just det som jag var ute efter. Vi tog oss till Koh Thai för en supergod lunch! Och när vi kände att vi gjort allt vi kunde där gick vi åter igen Storgatan upp till torget och sen tillbaka, tittade in i några butiker på vägen såklart.

Efterrätten bestod i glass och pga upptagna sittplatser på Storgatan så gick vi bort och satte oss vid konserthuset istället. Mysig park där, med en fin fontän. Och ett inte lika fint bronskonstverk =/ ... Jag tycker den är äcklig och undrar varje gång jag går förbi varför kommunen tyckte att den skulle stå där.

Nu är jag hemma och stickar, väntar på att Merlin och Pip-Larssons ska börja =) ! Sen dusch och läggdags, jobbdag imon.


Kommentarer
Postat av: Johanna

det ska ah åskat här i morse med det sov jag visst mig genom :)

2010-07-17 @ 20:21:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

åh sånt är irriterande, speciellt en dag då man kan sova länge.... :/

2010-07-17 @ 22:22:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Pip-Larssons är bra det. =)

Det var inte lätt kan jag tala om och svårt är det fortfarande men skam den som ger sig. Jag hade lite sparpengar redan jag fått från en barnförsäkring med en sak som hände och typ dom tog jag...

2010-07-17 @ 23:18:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0