Uppdatering

Mm, stekt falukorv, mitt egna potatismos och en kall öl. Man behöver inte dö för att komma till paradiset <) !
Vad har vi då kunnat stryka från listan hittills?
  • Duscha
  • Dammsuga badrummet
  • Plocka undan på rummet
  • Dammsuga rummet
  • Skura lägenheten
  • Laga mat
  • Äta mat
  • Läsa Änglar Och Demoner
  • Sova
  • Dricka öl
  • Massera mina stackars fötter
  • Hitta en tvättid att boka
  • Handla mjölk, citroner, ägg, bröd och papperspåsar
Nästa grej kan vara fotvården. Nåt handlande blir det nog inte, det skjuter jag upp till imon. Orkar inte lämna byggnaden, speciellt inte nu när jag är mätt.
Rap!

Kommentarer
Postat av: bee

när ska du vara där?

jag ska på ett AFmöte. gillar inte sånt heller.

2010-01-29 @ 17:48:11
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: bee

va smidigt-



japp, inget arbete här inte. men det ändras nog snart.

2010-01-29 @ 21:11:24
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0